Tuesday, January 10, 2006

more german

Man könnte wohl unsere Ziele hier mit missionarischer Arbeit vergleichen. Letzten Sonntag haben wir uns zum ersten mal als Hauskirche getroffen und planen weitere Hauskirchen hier in der gegend zu gründen, mit dem ziel die party/beach-community zu Gott zu führen. Und wir arbeiten mit verschieden Kirchen hier eng zusammen, die gleiche ziele haben. In der Zwischenzeit gehöre ich auch wieder zu einer Kirche hier, ähnlich wie die in Zürich und Indianapolis, und spiele wieder Schlagzeug in der Band.
Die Arbeit hier ist immer noch die gleiche.. bei Starbucks. der neue Laden ist aber ca. 3 mal grösser und es kommen 10 mal mehr Leute als beim alten.. und es geht etwa 20 mal hektischer zu und her.
die Arbeit mit Kindern würde ich gerne wieder tun, habe aber noch keine möglichkeit gehabt, wieder einzusteigen. Es ist jedoch immer noch ein Ziel von mir, wieder in die Schule zu gehen um Lehrer zu werden. Es ist einfach in der Zwischenzeit ein eher längerfristiges Ziel geworden. Vorallem weil meine Laboranten-Lehre hier immer wieder anders anerkannt wird. Ich habe aber auch evtl. auch die Möglichkeit wieder im Labor zu arbeiten, was wieder besser dazu beitragen kann, einen College abschluss zu bekommen und danach weiter in die Schule zu gehen. Es geht halt momentan ein bisschen mühsam voran..

Monday, January 02, 2006

mini neuschti news uf zueriduetsch

bi mir isch wiehnachte echli komisch gsi.. ich han müese schaffe und bin wit wäg vo minere familie gsi. han aber viel chöne mit ne telefoniere. und in San Diego schneits nöd.. es isch für mich s'erscht mal gsi dasi kei wissi wiehnachte gha han. defür isches sunnig und warm gsi!
ich han neuerdings möglichkeite wieder irgendwo imene labor ga schaffe, was natürlich äu nöd schlächt wär. Bi Starbucks gfallts mir scho immer no aber für längerfrischtig isches finanziell nöd eso guet.. und luschtigerwies hilft esone labor-firma viel besser mitem ischtieg zum id schuel zgah und en usbildig zum lehrer wärde z'übercho.
Mit de Chile klappets bi mir äu immer besser.. ich han ja eini gfunde wo ich immer wieder lüt triffe wohni scho vode arbeit her känne. das isch u cool. und es isch e no sehr chlini chile wo no jede fascht jede kännt, e grossi familie. fascht echli wie's ICF womer no im Limmat-Hotel gsi sind. Und woni grad neu han agfange ga hani gfröget was für ministry no hilf bruchet und die hämer dänn gseit sie bruchet im neue Jahr unbedingt en Schlagzüger. jetzt hani mal mit de band güebt und am sunntig probewis gspillt und s'isch alles super gange. Gott hät würklich glueget dasses klappet!
Und ich bin ja mit fründe us minere Chile in Indianapolis nach San Diego züglet zum e neui Chile gründe, en art "beach ministry". Geschter abig hämer eus zum erschte mal "offiziell" als huus-chile troffe und es isch total abgange mit gebät und worship und emene churze bsuech vom tüfel wo für ihn aber nöd so guet isch usecho. und für eus isches e wahnsinnigi ermuetigung dass mir ide letschte zit viel agriff händ - das heisst dass mir ganz sicher öppis richtig mached und er eus versuecht devo abzhalte. Jesus hät eh scho de Sieg.. mir müend nur no s'land inäh und ernte!
Ich wünsch eu allne es guets und gsägnets neus jahr!